سیستم های تخلیه دود و غبار در سالن های تولید
حفظ کیفیت هوای سالن های تولید وجلوگیری از انتشار گازهای آلاینده حاصل از فرایند تولید، ضامن سلامتی کارکنان واحد های تولیدی می باشد. یکی از خدمات این شرکت طراحی و تولید سیستم های تخلیه دود از سالنهای تولید وتعمیر خودرو است. این محصول قابلیت اتصال مستقیم به اگزوز خودرو و جابجائی همراه اتومبیل در طول مسیرخط تولید را دارد. همچنین سیستمهای مکش موضعی دارای بازوهای گردان قابل تنظیم جهت مکش گازهای حاصل از عملیات جوشکاری و گرد وغبارحاصل از جابجائی مواد ، در بهینه سازی شرایط فضاهای تولید نقش بسزائی دارد.

انواع پرس هیدرولیک جهت فورجینگ، کشش و کاربری های خاص
پرس های این شرکت به صورت دروازه ای و C فریم طراحی می گردد که پس از آهنگری و جوشکاری تحت عملیات تنش گیری قرار گرفته و کلیه قسمت های پرس شامل نشیمنگاه سیلندر، صفحات و کشویی ها صورت یکپارچه تحت عملیات ماشین کاری قرار می گیرد. لذا تلرانس های هندسی پرس ها شامل توازی صفحات نشیمنگاه قالب، تعامد کشویی های حرکت رام نسبت به صفحات و … در محدوده مجاز قرار می گیرد.
همچنین با ایجاد امکان کنترل سرعت، فشار، زمان و موقعیت رام پرس به صورت نرم افزاری برای اپراتور در طراحی سیستم هیدرولیک و کنترل، تولید قطعات بسیار دقیق عملی می گردد.

بالابر های هیدرولیک و تجهیزات جابجایی مواد
شرکت تکنو ماشین با داشتن امکانات طراحی وماشینکاری دقیق توانایی طراحی و ساخت انواع بالابرهای هیدرولیک والکترومکانیک وسیستمهای جابجائی مواد وتجهیزات به صورت سفارشی را دارا می باشد. از جمله محصولات تولید شده در این شرکت می توان به مورد زیر اشاره کرد:
بالابر هیدرولیک به سفارش شرکت ایران خودرو
حداکثر ارتفاع سطح میز 1200 میلیمتر
حداقل ارتفاع سطح میز 700 میلیمتر
حداکثر وزن مجاز 5000 کیلوگرم

تجهیزات پشتیبانی زمینی فرودگاهی (GSE)
در صنعت هواپیمائی و در آشیانه های تعمیرات هواپیما، جهت دسترسی تکنسین ها به قسمتهای مختلف هواپیما، نیاز به استندهای مخصوص می باشد. شرکت تکنوماشین با انجام مهندسی معکوس برروی مدلهای موجود تجهیزات پشتیبانی زمینی و بهینه سازی طراحی آنها، اقدام به طراحی و ساخت 3 نوع بالابر با کاربری ها و ارتفاع دسترسی متفاوت نموده است که در آشیانه های هواپیمایی ماهان، قشم ایر و فجر آشین مورد استفاده قرار می گیرد.
استند هیدرولیک B4
ارتفاع حداکثر دسترسی اپراتور 4000 میلیمتر
ارتفاع حداکثر سطح میز 2300 میلیمتر
ارتفاع حداقل سطح میز 1100 میلیمتر
حداکثر وزن مجاز نفرات به همراه تجهیزات 300 کیلوگرم
عکس های موجود در سایت
استند هیدرولیک B5
ارتفاع حداکثر دسترسی اپراتور 5200 میلیمتر
ارتفاع حداکثر سطح میز 3500 میلیمتر
ارتفاع حداقل سطح میز 2300 میلیمتر
حداکثر وزن مجاز نفرات به همراه تجهیزات 300 کیلوگرم
عکس های موجود در سایت
استند هیدرولیک B12
ارتفاع حداکثر دسترسی اپراتور 8200 میلیمتر
ارتفاع حداکثر سطح میز 6500 میلیمتر
ارتفاع حداقل سطح میز 3000 میلیمتر
حداکثر وزن مجاز نفرات به همراه تجهیزات 300 کیلوگرم

خط تولید پروفیل آلومینیوم و فلزات رنگین
شرکت تکنو ماشین از سازندگان برتر پرس اکستروژن در ایران با بیش از 30 سال سابقه درخشان است. اولین پرس 800 تن مجهز به سیستم اکسترود کورس بلند در سال 1365 در این شرکت ساخته شده است. همچنین در سال 1368 برای اولین بار در ایران این شرکت موفق به طراحی وساخت پرس اکستروژن 900 تن مجهز به سیستم اکسترود کورس کوتاه وغیر مستقیم (Indirect Short-stroke Extrusion Press) با حمایت مالی سازمان اعطای کمکهای فنی و تکنولوژیکی وزات صنایع گردیده است.
هم اکنون این شرکت با داشتن امکانات طراحی و ماشینکاری دقیق، توانائی ساخت پرسهای اکستروژن از تناژ 600 تن تا 2500 تن با قابلیت اکسترود آلومینیوم، مس و برنج را دارا میباشد.